1/30/2017

DIY #1 PODARTE SPODNIE




Zimowe, mroźne wieczory... nic, tylko siedzieć w domu, prawda? Otóż, dlaczego by nie wykorzystać tego czasu na coś przyjemnego i równocześnie pożytecznego. Proponuję delikatną zmianę w waszej szafie - zróbcie dziury w jakiś nieużytecznych lub nielubianych spodniach. Owszem, na razie z racji niskiej temperatury nie będzie jak pochwalić się waszym nowym cudeńkiem,  ale przecież wiosną może zabraknąć czasu na ich wykonanie, a tak będą już na was czekały gotowe. So let's get to work!


Potrzebujemy: nożyczki, pincetę, żyletkę lub maszynkę do golenia, podkładkę np. plastikową, jeansy i oczywiście trochę szczerych chęci. Resztę zobaczycie na filmie, w którym nagrałam moją kreatywną ☻ pracę nad jedną parą rzadko noszonych już jeansów. Tu naciąć, może jeszcze tutaj... Szczerze - nie miałam konkretnego pomysłu. Jak już mówiłam wystarczą dobre chęci i odrobina wyobraźni, a efekt przyjdzie sam - tak jak u mnie. Powodzenia!







I JAK PODOBA WAM SIĘ EFEKT? NAPISZCIE W KOMENTARZACH
.







2 komentarze:

  1. Świetne te spodnie:) Sama muszę zrobić takie DIY:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie Ci wyszły te spodnie. Ja też lubię takie DIY;) Pozdrawiam
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bo ogranicza nas tylko umysł , Blogger