7/30/2015

My Wish List ♥ Dresslink


Niedawno napisała do mnie Lexi z pytaniem o współpracę z pewnie już wam znanym Dresslink.com. Firma ta wydała mi się bardzo pozytywna, dlatego bez wahania się zgodziłam. Łatwa wyszukiwarka, ciekawy asortyment to tylko kilka z plusów. Najbardziej zaskoczyły mnie ceny produktów. W porównaniu z innymi sklepami internetowymi są bardzo niskie. Kolejnym aspektem instytutu Dresslink jest złożenie zamówienia. Choć na początku wydawało się trudne, okazało się banalnie proste, działające na podobnych zasadach jak w Polsce. Gorąco polecam i zapraszam do odwiedzenia sklepu.

Chciałabym wam jeszcze pokazać moją Wish List, czyli listę życzeń. W związku z tym, że sukienki cieszą się największą popularnością w ich asortymencie postanowiłam wybrać kilka, które najbardziej przypadły mi do gustu.


     KLIK                                           KLIK                                          KLIK




      KLIK                                       KLIK                                        KLIK

13 komentarzy:

  1. Wszystko poklikane. Też z nimi współpracuję i również Lexi się ze mną kontaktuje :))

    KONKURS -- >> BEAUTY BEVST <<

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane w linki, a czerwona sukienka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam.Poklikałabyś u mnie http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/07/dresslink-wishlist.html ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam, będę inna niż pozostałe dziewczyny i podam Ci ceny :)
    1. $11.65
    2. $12.18
    3. $5.99
    4. $11.63
    5. $5.53
    6. $5.76
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    inspiracjeamelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna jest ta czerwona sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poklikane najbardziej spodobała mi się sukienka za 11.63 $

    OdpowiedzUsuń
  7. kliknelam, powodzenia :*

    www.patt-cieslewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rzeczy:)
    poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne ubrania! Najbardziej podoba mi się ta wiśniowa sukienka, poklikałam :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wish* lista :) tak czy siak, fajne ciuchy wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne ubrania :) już wczoraj szczerze poklikałam, chciałam ci wysłać ceny na fb, ale nie przyjęłaś mojego zaproszenia.

    Zapraszam na konkurs u siebie :)
    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy wybrałaś, trafne co do mojego stylu. Szczerze poklikałam. Sama ostatnio podjęłam z nimi współpracę i mimo niskiej ceny produkty mają warte uwagi a co ważniejsze przesyłka przychodzi w 2tyg a nie ciągnie się miesiącami.

    Zapraszam także do siebie, mile widziane komentarze czy też obserwacje. W mmiarę możliwości się odwdzięczam :) http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bo ogranicza nas tylko umysł , Blogger