6/30/2017

HOLIDAYS





Witajcie ponownie! Chyba nikt się nie zdziwi jeżeli napiszę, że rozpoczęły się wakacje, prawda? :) Niestety zadowolić się tym mogą tylko uczniowie, studenci i nauczyciele (pozostali, no cóż, to już nie zależy ode mnie), ale na pewno dla każdego jest to pora pięknej pogody, letnich sukienek, szortów, sandałków, a niekiedy wyjazdów z rodziną i znajomymi. Niektórzy pewnie postawili sobie na ten okres jakieś cele. Ja również tak zrobiłam i wiele z nich już zaczęłam realizować. W prawdzie mogę z zupełną szczerością nazwać się patentowanym leniuchem, ale przecież nie można przez całe wakacje leżeć i nic nie robić. 

Początek sierpnia zamierzam spędzić w Chorwacji, na obozie pływackim. Fajna sprawa, zwłaszcza, że niezmiernie lubię wodę i wszystko co z nią związane. Nowi znajomi, nowe przygody... już nie mogę się doczekać. 

Zdecydowałam również, że poświęcę sporą część moich wakacji na różne internetowe kursy związane z tworzeniem stron WWW oraz programowaniem. Nie ukrywam, że z działem informatycznym wiąże moją przyszłość, a te wakacje są jak gdyby startem mojego kształcenia. Ponadto we wrześniu zaczynam naukę w nowej szkole, w klasie matematyczno-fizyczno-informatycznej. Trochę się denerwuje, ale mam nadzieje, że polubię ją tak samo jak poprzednią. Życzcie mi powodzenia! :D Do następnego...



t-shirt - New Yorker
kimono - F&F
trousers - Big Star
watch - Aliexpress
bike - Cross









4 komentarze:

  1. Ambitnie u Cibie w wakacje - takie kursy na pewno się przydadzą :) Bardzo fajna stylizacja :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny retro rower :) Ja również planuję spędzić wakacje na podszkalaniu się z pewnych rzeczy :)

    Pozdrawiam, http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. taki obóz to na pewno będzie świetna przygoda ;)
    ciekawy zestaw skomponowałaś :) kimono jest idealnie wakacyjne ;)
    pytałaś na moim blogu o zsuwanie się sukienki :) ja ja przerobiłam w obawie przed takim właśnie jej zachowaniem ;) doszyłam mocowanie na silikonowe ramiączka :) ale do zdjęć je zdjęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również planuję spędzić

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Bo ogranicza nas tylko umysł , Blogger