10/08/2017

RED COAT



Witajcie! Przepraszam za moją chwilową nieobecność, jednak ostatnio naprawdę dużo się dzieje. Nowa szkoła, nowi znajomi, nowi nauczyciele i coraz mniej czasu, ale pomimo tego jest bardzo pozytywnie i mam nadzieję, że nie zmienię prędko tego zdania. A dzisiaj, pomimo średniej pogody, udało mi się zrobić szybką sesję. Założyłam czarną bluzkę i spodnie culotte w tym samym kolorze oraz - aby dodać odrobinę energii - czerwony płaszcz. Nie mogło również zabraknąć kabaretek, na które ostatnio mam niezłego bzika.☺ Biżuterie zaś zamówiłam przed miesiącem na stronie Aliexpress.com, a srebrną torbę Michaela Korsa znalazłam w jednym z moich ulubionych lumpexów. Jestem z niej na prawdę zadowolona i co ciekawe, kiedy ją kupiłam miała metkę i była zupełnie nowa. W takim razie zapraszam do obejrzenia zdjęć i do następnego! ☻



blouse - Aliexpress
shoes - Deichmann
tights - Gatta
earrings - Aliexpress
necklace - Aliexpress
bag - Michael Kors













1 komentarz:

Copyright © 2016 Bo ogranicza nas tylko umysł , Blogger